tisdag 18 augusti 2009

YOURSEXISONFIRE

Ja nu fick ni lite senap i arsle. (Jag har hört att om man sprutar in senap i en katts arsle så springer den tills den springer in i en vägg och dör.) Men jag har fortfarande inte stängt frågestunden så fortsätt fråga! Jag vet inte riktigt om jag kommer hinna svara imorgon, för imorgon har jag faktiskt massor att göra. Jag ska försöka ta kort och mobilblogga. Men vi får se om jag vågar. Ska träffa ''viktiga'' människor. Men annars svarar jag på torsdag!


Det är mycket frågor om P. Jag ska svara på allt, det har jag ju lovat. Så länge får ni en film på min man.



3 kommentarer:

sa...

Skojar du? Kan han spela den?! På riktigt,på riktigt??! Min nästa kille ska oxå kunna spela your sex is on fire på gitarr,& om han kan sjunga & spela några fler låtar med Kings så kommer jag fria.

Puss

Anonym sa...

Dascha här kommer lite frågor:

Vem är in snyggaste vännina enligt dig?
Vem av dina vänner har mest utstrålning?
Sommarens härligaste minne?
Sommarens godaste måltid?
Hur många gånger har du varit kär, alltså riiiktigt kär?
Vilken är din drömkarriär?
Vad är det bästa du har fått i dricks?
Vad är det dyraste du köpt förutom möbler?

kram

Mikaela sa...

vad jobar du med? hur träffades du och P? vad heter p? hur länge har du och p varit tillsmamns? hur fick du ditt jobb? och hur fick du jobbet på laroy? hur kännes du och anna hibbs varandra?