torsdag 13 augusti 2009

FESTISJESSAN




Hej alla barn. Det här är min förträffliga vän Jessan. När hon inte latar sig och bloggar på är hennes blogg min absoluta favorit. All time ever. Tyvärr har hon svackor och slutar ibland. Men nu har MTV upptäckt hennes briljans så nu bloggar hon där. Vilket gör mig överlycklig för nu bloggar hon på som aldrig förr!


LÄS HENNES NYA BLOGG HÄR.
Gå in och skriv något snällt så hon blir glad (LÄS motiverad).


Nu ska jag återgå till Lipstick Jungel. Är just nu inne på avsnitt 4 för idag.
Todelue.

2 kommentarer:

Parisa sa...

Såg på fb:

Lisa Eriksson Jag och någon jessica (her words) bloggar från WoW under helgen på http://blog.mtv.se/festivalbloggen/

Jezz sa...

Dasha du är så himla fantastisk!! Ja tebja lubju Sharic!

Skarpsinnigt iaktaget Parisa!