söndag 2 augusti 2009

PUSSOCHKLÄM

I vanlig ordning när jag är ledig en 'helg-dag' så vill jag vara på så många olika ställen som möjligt och det tvingade jag mitt sällskap att göra igår också.


Hets hets hets.

Började kvällen på Ute (var så hetsig att jag kom 20 min före alla mina vänner och tog en drink själv.) Sen åkte vi till Café Opera. Sen vidare till White. Sen en snabbis på Hells. Sen avslutade vi kvällen inne i Gubbrummet.


P U H.


Egentligen borde jag packa upp mina tusen resväskor som ligger utspridda på mitt vardagsrumsgolv men helt ärligt orkar jag inte riktigt än. Jag ska ha semester en sista dag idag. För imorgon börjar jag hos Calle och då... Ja. Då blir det andra pannkakor. Nu ska jag pinna iväg på brunch i solen och sen ska jag möta min karl som kommer hem från Ibiza idag!








puss och kläm (kram på norska)

2 kommentarer:

Sara sa...

Eller "suss og klem" om det ska vara riktigt. Kul att se din kärlek i bloggen! :)

Ida Silén sa...

Sötnosar!