onsdag 26 augusti 2009

PEPPPEPPPEPPPEPP

Ikväll ska jag som sagt ut och fira mitt nya jobb. Tyvärr är det alltid folk som faller bort av diverse obetydliga anledningar men jag är överlycklig för mina riktiga vänner som ska följa med ikväll. He he he he he he he. Jag skojar bara. Är på sånt strålande ret-humör så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Det är väl klart jag inte bryr mig om någon är med en utekväll eller inte, herreguuuuuuuuuuuuuud. Är så sugen på att skaka min lurviga att jag sitter här på jobbet och studsar i min kontorsstol. Jag poppar partylåtar. Den här videon gör mig alltid sugen. Supersugen.


3 kommentarer:

Michaela sa...

jag sitter på le cafe och STUDSAR av pepp. livsfarligt. folk måste tro det är något fel på mig. BARA NÅGRA TIMMAR KVAR!!! sen jävlar

Anonym sa...

Fel video. Detta är den officiella
http://tv.insidelux.com/?p=250

Anonym sa...

Den var märkvärdig och bra, precis som Stockholmaren vill ha det