tisdag 18 augusti 2009

SNARTÄRDETJAGSOMÄRKUNG





Jag kanske ska skriva mer om mitt nya jobb. Det kommer ni nog tycka är ganska roligt. Jag kan inte riktigt avslöja detaljer, än. Men det kommer. Imorgon ska jag bland annat göra mitt första mission som reporter.

Gjorde i och för sig en mindre grej i fredags (se bild) men imorgon är det en riktig intervju med en riktig gäst som jag ska ''hålla i''. Pretty häftigt, jag vet.







Men jag är fortfarande sur på er. 8 frågor? Det är ett skämt. Fråga på. Jag VILL ju svara på frågor.......


10 kommentarer:

Anonym sa...

ooooh. du ser ut som gynning

sa...

Mäh! Där är ju min lillasyster ju! Eller är jag helt blind?!

Anonym sa...

jag har ett par klurigafrågor :)
1. vad är meningen med livet enligt dig?
2. vilket är det lyckligaste ögonblicket i ditt liv hittils?
3. har du ngn piercing lr tattuering? eller sugen på att skaffa?
4. favvo affärer i sthlm?
5. har du ngr tips på hur man blir lyckligare?

Anonym sa...

vad skulle du göra om din kille va otrogen mot dig?

Anonym sa...

är det svårt att komma in på ställena runt stureplan även fall man inte är 23?

Anonym sa...

alltså jag läser din blogg o den e bra men jag har faktiskt ingen fråga. jo, varför det var så länge sen du la upp betyg på nån maaaat!?

Maria sa...

Var växte du upp?
Hur var du som tonåring?
Hur uttalar man egentligen ditt efternamn?

Anonym sa...

berätta om din kille! ålder, hur ni träffades och när? osv.
=)

me =) sa...

hej dasha kasha!
när kom du till sverige?
var i rysslnad bodde du innan?

Anonym sa...

ja vad är det du gör på ditt nya jobb? när du känner dig lite depp, vad gör du för att bli gladare? Hur är du som person? kram