fredag 7 augusti 2009

SUMMERSUN

Sitter och dösurfar lite. Hamnade på Pattis fb. Hittade den här fina semesterbilden i hennes album. Den fick mig att tänka på Kroatien. Jag längtar tillbaka till solen. Härligt det är med sol alltså. Får lite panik när jag tänker på hur lång vintern faktiskt är i det här landet. Man tänker alltid att ''i mars, då är det vår minsannan''. Vilket är ren bull. I år på min födelsedag i april var det fortfarande kallt. Jag fyller den 18e. Jag hade kjol och skinnjacka men frös ihjäl när vi studsade mellan alla ställen.


2 kommentarer:

Privjet sa...

Patti är tråkig! Få med henne till kroatien nästa år... hon vet ej vad hon missar!

Dagens låt är (och förblir, för den delen);

http://www.youtube.com/watch?v=Frras_R2ctE

fakka UUURRRR "bre"

Dovijena som man säger nere i kroatien

she's a dudette sa...

Haha, dö söt nu ÄR päsh ;)