onsdag 19 augusti 2009

MORNINGGLORY

Hej hopp. Idag sov jag hos P på karlaplan. Men mitt första möte/inspelning skulle ägt rum i DN huset som ligger på andar sidan av stan. Så jag gick upp i god tid, och när jag var på väg till bussen ringer Pärleros på min mobil och säger att han precis åkte förbi mig. Då slår det mig att han jobbar ju i DN huset så jag ber honom vända om och hämta mig. Jag skulle bli väldigt tidig, men det gör inget när man slipper trängas på en svettig buss. När vi nästan är framme får jag ett samtal om att det är inställt och jag ska till kontoret istället.

MENtypiskt. P bor ju typ 10 min från kontoret. (Vi sitter i Frihamnen.) Så då var det bara att sätta sig på en buss precis utanför min port hemma på Fridhemsplan och åka hela 35 minuter till kontoret. Typiskt va!

Men sen rullade resten av morgonen på bra. Vi är precis tillbaka från ett möte och nu sitter jag och väntar på en leverans från JOSI.

Inga kommentarer: