måndag 17 augusti 2009

LOVEGAME

Det här är min favoritlåt just nu. Fan vad jag har varit sämst i hela världen på att blogga den senaste månaden. JAG VET. Men det har bara varit så himla mycket annat. Som inte får plats i bloggen helt enkelt.. Men jag ska bli bättre. Förövrigt ska ni inte tro att jag inte bryr mig om er. För det gör jag! Jag har ca 15 olika recept som jag fotat i mobilen som jag ska lägga upp. Kanske en regnig kväll i augusti.

Nu ska jag pinna iväg på ett möte i stan!


Ska vi ta en frågestund kanske? Jaaa! Men de gör vi. Jag ska vara så brutalt ärlig jag kan för att kompensera er! Kör på nu!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hörde ett rykte om att johan skaffat tjej. Är det sant? Vem är hon?

Anonym sa...

Kan du inte göra en presentation av philip eller något sånt typ? Vi är ju nyfikna!

sa...

Jag undrar om jag kan få göra din blogg sjukt snygg?! Tycker du borde hotta upp den ett snäpp. Välj ut ett par bilder så gör jag en snygg header. Tror du om de älskling? Puss!

Åsa sa...

Vart i sthlm bor du? O vad har du jobbat med innan?

Anonym sa...

berätta om de 3 senaste killar du träffat, inklusive smaskiga historier!!

Anonym sa...

1. Vem är Philip?
2. Hur träffades ni?
3. Har ni träffats varandras föräldrar? Hur var det? Pinsamt?
4. Hur många jobb har du? Vad gör du där?
5. Ska du plugga i framtiden?
6. Har du körkort?
7. Vilka språk kan du?

Anonym sa...

hur många har du haft sex med? yngsta respektive äldsta??

Mal sa...

Vad är det för nytt jobb du har landat på? Blev praktiken en anställning?

Anonym sa...

1, vilken är din orginahårfärg?
2, vart ser du dig själv om 10 år?
3, vin eller sprit?
4, dansar du nykter?
rolig blogg tycker jag!

Mikaela sa...

Vad jobbar du med?

Paulina sa...

Helst av allt vill jag höra dig prata ryska! Pleeeease.

Jaha, sen kanske jag ska fråga något också då.

Kan du berätta om din barndom/uppväxt?

Berätta någon rolig anekdot om dig och Anna Hibbs. Okej, det är ju ingen fråga om jag inte sätter ett frågetecken efter.... men men.

Hur dricker du ditt kaffe?

Hur ska du hämnas för vad Calle Schulman gjorde?

Erik Lindqvist sa...

Vilka är dina 5 favoritshots?
Vem är sämst av dina vänner på att shotta?
Vem är bäst av dina vänner på att shotta?
Vem av dina vänner brukar bli fullast när ni är ute?
Vad är det sjukaste stället du har genomfört vaginalt samlag på?

Anonym sa...

Dasha! Jag gillar dina matinlägg således blir frågan:

Kan du göra fler matinlägg?
Vad är din favoritmat?
Vad är din favoritfrukost?

Tac(os)k på förhand

Anonym sa...

Fler frågor!!!

Vilka drinkar är dina favoriter?
Bästa utgång? berätta
Sämsta utgång? berätta
Första pojkvän?
första kyssen?
när och var förlorade du oskuld?
Hur blev du och hibbs bra kompisar?
vem hjälpte dig att få alla jobb?
Har du många kontakter ute bland krogen?
Var köper du dina skor?
Var köper du dina kläder?

Karoline sa...

Har du och magnus wahlström haft ihop det?

Pelle sa...

Om du fick 1000 :- för att hitta på någon överraskning till din kille. Vad skulle du göra då?

Fluffer eller stuntass?
AIK eller Djurgården?
Sverige eller Ryssland?