söndag 30 augusti 2009

HORRIBLECYST

OKEJ. Okej okej okej.


Om ni ska se något denna vecka så är det denna film. Det är det sjukaste jag har sett i hela mitt liv. Det är inte läskigt eller farligt på något sätt, så tjejer var inte rädda. Snarare beredda på att bli chockade!

MEN NI MÅSTE KLICKA PÅ LÄNKEN OCH SE DENNA. Sola lite om ni inte orkar se hela. Men ni måste se. En sak ska jag säga, när man tror att det är över är det inte det. Det bara kommer mer, och mer och mer och mer och mer. Never fucking ending.

Så, låt mig presentera:
http://www.break.com/usercontent/2009/7/horrible-cyst-832019.html


10 kommentarer:

Joakim Lange sa...

En ännu äckligare film...

http://www.youtube.com/watch?v=sYtmcDri27w&feature=player_embedded

Se på egen risk.

Erik Lindqvist sa...

Jääääävlar vad sjukt!

Kak sa...

Nej men Dashisen, vafan var det där?

Jan S sa...

Mår illa..

sa...

Fy fan va jävla vidrigt. VARFÖR ska vi kolla på detta Dasha? Jag som spyr såfort nån säger en riktigt vidrig sak kräktes i munnen för de här. Fy satan va snusk!

Klarar du att titta på allt utan att må illa?

Dasha Girine sa...

Aaaaah ha ha ha ha. Den är sjuk. VISST!

Anonym sa...

MEN HERREGUD

Mi sa...

AMMMAGGGAAAAAAAAD!
där spydde jag nästan upp min lunch.

Lola sa...

Kräktes på riktigt innan den va slut. Du är en sjuk tjej du Dasha=)

Vicky sa...

FYFAAAAAAAAN KVÄLJNINGAR! Klarade inte att se mer än till 1:27