lördag 22 augusti 2009

ITSALLWORK






Nu ska jag iväg och jobba min sista kväll på Laroy. Väldigt konstigt..

END OF AN ERA.

Mitt nya jobb är..... *trumvirvel*... AMBASSADEUR. Jag ska jobba på nattklubben Amba. Vilket egentligen inte är en sån jättestor flytt för det är fortfarande för samma koncern. Jag ska vara Daniel Boudals (nattklubbschef) sidekick. Jag återkommer med mer info. Börjar redan på fredag! Kul va.

Ni vet när man varje nyår säger ''Fan, detta är mitt år. Jag känner det!''. (Iaf kärriärsmässigt, resten vettefan...) Och vet ni. För första gången på otroligt länge känns den meningen så himla äkta.

Detta ÄR mitt år.



Feel free to gratta mig nu.

9 kommentarer:

Unknown sa...

Och ingen förtjänar det bättre än du!

Anonym sa...

Stort Grattis! Jättekul att få ändra sin arbetsplats! grattis igen...

Anonym sa...

Grattis, vad roligt!
Såg dig på Laroy btw för ett par helger sen, du tog betalt för inträde och verkade ganska trött haha! Men söt var du :) Lycka till på nya jobbet

Anonym sa...

gratttttiis fyfan vad roligt!!!!!!!!!!!!!! :D

Anna sa...

Grattis, fina Dasha.

Anonym sa...

Living the dream..

Anonym sa...

congaraaaatz daashaaaa!

Mia sa...

Grattis =)

Paulina sa...

GRAAAAATTIIIISSSS!!!!