måndag 31 augusti 2009

Ha ha ha. En till. Efter att jag sa till henne att jag nu länkat och det vore passande med ett inlägg så svarade hon att hon gör det efter jobbet. Vilket jag svarade ''Jobbet? Vad är det?'' Hennes svar på det:

'' Jobbar (adj)
- Urtråkig syssla som absolut ingen vill göra frivliigt. Därför måste personen i fråga mutas med penningsumor mera känd som lön.
Ofta är det dock inte tillräckligt då flertalet så kallade arbetare påkoms med smysurf, privata samtal och allmänt slöande.
''



Är hon inte jätterolig? Gå in och kommentera något snällt nu.

3 kommentarer:

Ann sa...

Jag måste bara fråga. Vart har du gjort dina läppar? Och vad har du i dom? Och hur mycket ligger det på? Funderar nämligen på att fixa mina och då behlver man lite tips :)

Jerry Forsberg sa...

Du e galen patrushki!! hur gick det i helgen på Amba??
puss

Dasha Girine sa...

ANN:

Hello you. Jag gör inte mina läppar någonstans. De är all natural.