torsdag 20 augusti 2009

BUSINESSWOMEN

Idag har jag haft jättemycket att göra och inte ens hunnit tänka något (att jag är döhungrig tex). Vi har varit i studion och filmat och stått i. Jag lovar att lägga upp ett klipp så fort det är färdigt!

Och frågorna. JO. Jag svarar på dem ikväll. För efter jobbet ska jag på AW. Jag har tänkt mig en riktig fylla idag. Så tänkte jag att om jag går och lägger mig innan 22 så kan jag omöjligt vara bakfull imorgon. Men en fylla behöver jag. Min kropp skriker efter det. Ni kanske inte tror på detta, men sen Kroatien har jag bara varit full/ute två gånger. Det är hälften av vad jag brukade dricka på en helt vanlig vecka förut.

Men nu är det andra bullar. Jag är seriös business women 24/7.





3 kommentarer:

Ant sa...

hahaha sööööta!!! :D

Lena sa...

hahaha loooolz

About facebook hacks sa...

hack facebook Password tday