söndag 23 augusti 2009

DASHABEGINS

Tänkte bjuda på en sån här (hej-jag-är-kåt) bild i sann klubbis-anda.
Häftigare än så här blir det tyvärr inte. Nu längtar jag tills på onsdag!




Förresten varför bloggar alla så dåligt på söndagar (inklusive jag)? Jag har klickat in på alla mina favoritbloggar minst 5 gånger idag (inte haft så jättemycket viktigt för mig) och ALLA har skrivit ett inlägg var. Man skulle kunna tro att alla mina vänner är på samma dagsfest och jag är den enda som sitter hemma och inte är bjuden.

Har ni legat i solen idag? Jag började sola lite men sen åkte jag med Becca på några lägenhetsvisningar. Roligt det skulle vara att flytta och köpa nytt.

Nä. Nu ska jag fortsätta att titta på Batman Begins. Ciao.

2 kommentarer:

sandra sa...

Håller med! Det är alltid sämst med uppdateringar på söndagar och det är ju då jag vill ha som mest att läsa, söndag= vilodag= mkt tid framör datorn ;)

Patrik sa...

Fattar du hur galet snygg du är? Snyggaste jag sett..