lördag 1 augusti 2009

TALKTOME

A men tja. Jag är hemma men helt utmattad. Sov 1 timme i natt sen har jag bara rest. Men det var roligt igår. Ni får se bilder på när jag sprutar champagne på förlorarna och sånt senare.

Just nu behöver jag er hjälp. När man kallar någon för bästa vän, berättar man inte allting för varandra då? Jag vet inte om det bara är jag som gör det?! Är det så? För jag berättar verkligen allt för mina bästa vänner. Allt från att jag har köpt en ny klänning till att jag tror att min mens är sen. Förstår ni? Att man inte skulle berätta allt för den som man kallar bästa vän för mig är oklart. Då kan det ju inte vara en särskilt bra vän? Eller? Kan ni rätta mig om jag har fel. Jag behöver verkligen veta. Är det bara jag som är en babbelmaja?



Nu ska jag sova en timma på det här.

6 kommentarer:

linn sa...

berättar allt!!

Maria sa...

Jag delar med mig av allt! Vem gör inte det med sin bästa vän?

Anonym sa...

Alla är ju olika, det du tycker är en självklarhet kanske inte andra håller med om. Jag berättar det mesta för mina bästa vänner medan jag väljer att reda ut jobbiga saker själv. Så alla är vi olika och bara för att inte hon/han berättar för dig så innebär inte det att du är en dålig vän! =)
Kramar

Ida sa...

Man berättar ALLT!! Annars är det ju inte riktig vänskap.. Tycker jag iaf!!!

Dasha Girine sa...

Men eller hur? Jag berättar också ALLT. Förstår inte varför man inte skulle vilja berätta allt för sina nämaste.

Anonym sa...

jo, man berättar iallafall det mesta. Kanske man glömmer nämna att man köpt en ny klänning men allt annat annars. Kom på min bästa kompis hålla en sak för sig själv, misstänker att hon trodde jag skulle bli sur om jag fick veta. Känner fortfarande att det inte är som förut men jag lät det vara. Hon vet fortfarande inte om det.