fredag 21 augusti 2009

THEANWSERS - PART 1

Jag hörde ett rykte om att johan skaffat tjej. Är det sant? Vem är hon?
Väldigt underligt rykte. Jag och Johan har också hört det. Men det stämmer dessvärre inte!

Kan du inte göra en presentation av philip eller något sånt typ? Vi är ju nyfikna!
hehe, ja många av era frågor handlar om honom. Det blir nog roligare om jag gör ett helt inlägg om honom/''oss''.

Jag undrar om jag kan få göra din blogg sjukt snygg?! Tycker du borde hotta upp den ett snäpp. Välj ut ett par bilder så gör jag en snygg header. Tror du om de älskling? Puss!
JA GINA. Jag ska skicka dig bilder. Puss gulle.

Vart i sthlm bor du? O vad har du jobbat med innan?
Jag bor på kungsholmen. jag har mestadels jobbat krog, restaurang och cafe under mina unga dagar.

berätta om de 3 senaste killar du träffat, inklusive smaskiga historier!!
HM. Ja först Philip då. Vem fan hade jag innan honom... Jo just det. Äh. Vet ni vad? Det är lite hemligt faktiskt. Jag vill inte hänga ut någon...

1. Vem är Philip?
Min pojkvän. Kommer inlägg om det senare!
2. Hur träffades ni?
En sen natt på whiteroom.
3. Har ni träffats varandras föräldrar? Hur var det? Pinsamt?
Hehe Ja. Jag har träffat hans föräldrar. Min mamma har varit bortrest nästan hela sommaren. Men pinsamt var det inte. Lite nervöst första gången!
4. Hur många jobb har du? Vad gör du där?
Just nu har jag två. Först på Laroy, sen på ett företag som heter Metronome Digital Media. Men precis fått ett nytt!
5. Ska du plugga i framtiden?
Ja kanske. I framtiden som sagt.
6. Har du körkort?
NEJ. Pinsamt va? Men jag ska ta tag i det.
7. Vilka språk kan du?
Ryska, svenska, Engelska?

hur många har du haft sex med? yngsta respektive äldsta??
Hur många vet jag inte. Jag började ljuga om det för massa år sen och tappat bort mig själv i det. Men det är inte speciellt många. Yngsta är nog lika gammal som jag, om jag inte minns fel. Och äldsta, hmm.....Han är... 34 nu. Det är inte så farligt va?

Vad är det för nytt jobb du har landat på? Blev praktiken en anställning?
Jag jobbar som produktionsassistent! Vilket betyder att gör allt mellan himmel och jord. Jag klipper och klistrar samtidigt som jag fått hoppa in som reporter på olika mindre företag. Det är JÄTTEROLIGT och jag trivs otroligt mycket. Jag lovar att lägga in filmer när det är färdigt.

1, vilken är din orginahårfärg?
Råttfärgat.........
2, vart ser du dig själv om 10 år?
Om tio år har jag en fantastisk karriär inom media som jag satt på PAUSE eftersom att jag är mammaledig och har en man som avgudar mig.
3, vin eller sprit?
Sprit!
4, dansar du nykter?
rolig blogg tycker jag!
TACK. Ja det gör jag verkligen.

Helst av allt vill jag höra dig prata ryska! Pleeeease.
hehe, kanske ska göra ett sånt videoinlägg då...
Jaha, sen kanske jag ska fråga något också då.
Kan du berätta om din barndom/uppväxt?
Jag är uppvuxen i Hökarängen i en 3a med min mammi.
Berätta någon rolig anekdot om dig och Anna Hibbs. Okej, det är ju ingen fråga om jag inte sätter ett frågetecken efter.... men men.
Hehe. Ja, sånt är ju hemligt. Men HM. Det händer alltid roliga saker när man är med den damen. Jag kommer tyvärr inte riktigt på något på rak arm. Förlåt!
Hur dricker du ditt kaffe?
Med massa socker och mjölk!
Hur ska du hämnas för vad Calle Schulman gjorde?
Det kommer snart. Ni får se!

Inga kommentarer: