lördag 22 augusti 2009

THEANWSER - LAST PART

Vilka är dina 5 favoritshots?
Oh. FEM? Jag dricker, tequila, fisherman och vodka skakad med is. Jag tål inte skakshots....




Vem är sämst av dina vänner på att shotta?
Hehe, jag vet inte riktigt. Men Linkan tjatar jämt på att laxen är sämst. Att han tar en shot i tre, fyra svep.


Vem är bäst av dina vänner på att shotta?
Det måste jag nog ge Johan.
Vem av dina vänner brukar bli fullast när ni är ute?
He he he he he he. Jaaaa duu... Linkan hamnade i fyllecell inatt så det skulle vara orättvist att inte nämna honom!
Vad är det sjukaste stället du har genomfört vaginalt samlag på?
Hatar såna här frågor bara för att jag faktiskt inte gjort det på så många sjuka ställen. Men en bastu när den var igång och som varmast (jag kan tillägga att jag nästan svimmade sen)?

Dasha! Jag gillar dina matinlägg således blir frågan:

Kan du göra fler matinlägg?
JA. Jag har varit sämst. Ska! Bra att ni säger till vad ni vill att jag ska skiva om och inte.
Vad är din favoritmat?
Tacos i alla dess former.
Vad är din favoritfrukost?
Färskt vitt bröd, med massa smör (min passion i livet), ost och gurka. Sen doppa i oboy. Mmmm!
Tac(os)k på förhand

Vilka drinkar är dina favoriter?
Hm. Favoriter... En välgjord mojito älskar jag, men det träffar man tyvärr inte på så ofta. Är jag ute dricker jag bara VODKA&REDBULL. Kan hända att det slinker ner någon öl ibland också.
Bästa utgång? berätta
Men OJ vad svårt. Bästa utgång... Det kommer jag inte ihåg men jag kommer ihåg en som inte var så längesen när jag gick av jobbet tidigare och sprang upp på V och mötte upp Anna. Vi stod och skuttade vid Uffe & CO bord och det var riktigt kul. Har för mig att vi gick ner på Hells efter det och att det var mindre kul. Men jag kommer ihåg hur kul jag hade där på V. Jo just det. När Micki fyllde år för någon vecka sen var riktigt kul också. Det var så många människor jag kände som var ute och allting bara klaffade sådär naturligt som det gör vissa kvällar.
Sämsta utgång? berätta
Hehe finns nog några att lägga till där också. Men någon riktigt dålig kan jag inte komma på på rak arm. Tyvärr...
Första pojkvän?
Marcus Melander, och jag gick i gymnasiet och hade varit dökär i honom till och från i säkert fyra år.
när och var förlorade du oskuld?
VAR? Hehe. I en säng, tack så mycket. Jag var 15 år, det var sommar och killen i fråga krossade mitt hjärta.
Hur blev du och hibbs bra kompisar?
Bra kompisar vet jag inte, men även henne hittade jag en dimmig natt på whiteroom. Sen klickade vi ganska snabbt och vips så var vi nära vänner.
vem hjälpte dig att få alla jobb?
Jobbet till Laroy fick jag genom Becca, för hon fick jobb på Hells men kunde inte börja på en gång så jag hoppade in för henne i några månader sen när hon kom tillbaka så började jag på Laroy. Jobbet på Metronome fick jag inte genom någon alls. Jag mailade Calle och sa att ''jag trodde jag skulle vara en givande länk'' i deras företag. Ja, något sånt fast i ett ganska långt mail. Så fick jag svar och fick komma på intervju och på den vägen är det... Sen mitt nya jobb som blev klart igår blev jag tillfrågad om.
Har du många kontakter ute bland krogen?
Ja det skulle jag väl kanske kunna säga att jag har. Svårt att inte ha det när man jobbat inom krog i tre år.
Var köper du dina skor?
Överallt och ingenstans. Jag suger på shopping. Mitt senaste köp är ett par VAGABOND boots och de köpte min mamma till mig för hon tyckte jag hade varit duktig hos tandläkaren. Snäll mamma va!
Var köper du dina kläder?
Samma sak... Överallt och ingenstans.

Om du fick 1000 :- för att hitta på någon överraskning till din kille. Vad skulle du göra då?
Hm... Just nu är jag sur på honom så just nu skulle han inte få ett smack. Jag skulle köpa ett par skor som jag hittade på Zara till mig själv häromdagen!

Fluffer eller stuntass?
Vet inte vad det betyder.....
AIK eller Djurgården?
HAMMARBY! HAMMARBY HAMMARBY HAMMARBY!
Sverige eller Ryssland?
Sverige.


1. vad är meningen med livet enligt dig?
Att skratta! (Eller träffa en man som inte kan leva utan dig och spendera resten av livet med honom, föröka sig sen.........)
2. vilket är det lyckligaste ögonblicket i ditt liv hittils?
Men oj vad djup fråga... Jag vet faktiskt inte. Något som har med min mamma att göra säkert. Studenten var jäkligt lyckligt också.
3. har du ngn piercing lr tattuering? eller sugen på att skaffa?
Hade en piercing i naveln i 7 år men tog nyligen ut den... Sen har jag en fjäril på rumpan!
4. favvo affärer i sthlm?
Topshop, Zara, H&M.
5. har du ngr tips på hur man blir lyckligare?
Svårt lilla du... Men försök att byta jobb om du är olycklig. Trivs du på jobbet kan allting annat kännas mycket lättare. Och framför allt våga mer! Om jag tex inte hade skickat det där mailet till Calle kanske jag inte hade varit någonstans nu. Och i slutet av dagen så vad är det värsta som skulle kunnat hända? Att han inte svarade? Att han svarade och skrattade åt mig? Jag menar bara att man ska VÅGA. Om man gör bort sig så gör det faktiskt inget. Tiden läker alla sår. Våga gå fram till den där killen du tycker är söt. Mitt bästa tips på att flörta är att våga hålla kvar blicken länge när man får ögonkontakt. Fungerar varje gång. Så boooom. Ut med dig. Byt jobb, byt kille eller bara byt hårfärg. Men bara gör det. Det är ett steg mot rätt riktning!


vad skulle du göra om din kille va otrogen mot dig?
Slå in pannbenet på honom.


är det svårt att komma in på ställena runt stureplan även fall man inte är 23?
Nä det tror jag inte. Kom välklädd, nykter och i god tid så ska det inte vara något problem!


alltså jag läser din blogg o den e bra men jag har faktiskt ingen fråga. jo, varför det var så länge sen du la upp betyg på nån maaaat!?
För jag hamnade i en bloggsvacka. Trodde inte ni ville ha betyg. Och mat. Men okej. Jag ska så fort jag slutar banta!


Var växte du upp?
I Hökarängen med min mamma.
Hur var du som tonåring?
Förjävlig. Tycker synd om alla lärare jag terroriserat. Kaxig som satan var jag också. Och en riktig liten fjortis. He he.....
Hur uttalar man egentligen ditt efternamn?
Exakt som det låter! GI-RI-NE.


hej dasha kasha!
när kom du till sverige?
När jag var fyra.
var i rysslnad bodde du innan?
I Moskva.


ja vad är det du gör på ditt nya jobb? när du känner dig lite depp, vad gör du för att bli gladare? Hur är du som person? kram
Jag är produktionsassistent och gör allting mellan himmel och jord. Ibland skriver jag rent anteckningar som jag gjort under ett möte och skickar ut till alla, ibland är jag reporter och intervjuar häftiga chefer. Det är jätteroligt och jag lär mig massor hela tiden. Calle har sagt att jag är en stjärna om ett år. Så håll utkik!






Och däääääär var allting slut. Undrar ni över något mer? Jag ska powernapa nu och sen iväg och jobba sista kvällen på Laroy.

Inga kommentarer: