tisdag 25 augusti 2009

ALLEVO

Jag har fått lite frågor om mina shakes. Och det jag kör kallas för ALLEVO-metoden. Jag gör inte detta för någon annan, och faktum är att sen jag träffade P har jag gått upp 5 kilo. Vilka jag vill ha bort. Inte mer, inte mindre. ''Jag rekommenderar ingen att göra detta'', bla bla bla ska vi skippa det där eller? Jag tycker detta är grymt, hittills. Jag känner redan hur mina bh:ar och jeans sitter bättre, och då har jag bara hållit på i sex dagar.


Som sagt gör jag detta för min skull, så att ljuga för er vore onödigt. Gårdagen var olidlig. Det enda jag gick och tänkte på var mat. Mat mat mat. Hur gott det skulle vara att tugga på något. Att ha något annat i munnen än chokladsmak som mina shakes smakar. Så innan bion igår tappade jag det. Jag gick till MAX och åt en LOW CARB hamburgare (kött, dressing, ost, och ett enormt salladsblad istället för bröd). Den var så god... Herre Jesus. Det kan vara något utav det godaste jag ätit i hela mitt liv.

Men nu är jag back on track igen.



Om min metod kan ni läsa HÄR.

Vill ni räkna ut ert BMI kan ni göra det HÄR.

10 kommentarer:

Anonym sa...

men ärligt är de goda?
har hört att vissa shakes smakar sandpapper? jag vill jag vill jag vill jag med! är dock sjukt kräsen..haha. kram

Dasha Girine sa...

JO. På riktigt. De är goda. Men vad det handlar om är att man tröttnar efter 6 dagar - på att äta samma sak.

Men goda, verkligen!

Mal sa...

Vad kostar dem Pash, och vart kan man fa tag pa dem?

Dasha Girine sa...

Finns på de flesta hälsokost butiker och kostar ca 150 för 2 dagar!

niklas sa...

Åh. den där burgaren såg riktigt god ut :)
Lycka till med vikten ;)

Glöm inte att ge mig en röst snälla! :)

http://fridasjoblom.blogg.se/2009/august/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment

Rösta på NIKLAS NR2 :)

Frida har rätt så många besökare top 10 på blogg.se så även du som röstar har chansen till fler besökare på din blogg :) + att jag hjälper dig om du nånsin behöver en röst ;) + att du får en länkning på min blogg när tävlingen är över :)

Många fördelar för dig ;)

Anonym sa...

du är väldigt duktig dasha men jag vetefan om jag skulle palla. kram!

Hannah sa...

Har precis börjat köra allevo nu, I love it. Hur länge ska du köra? äsch fan glöm den där burger-incidenten, den lät ju rätt nyttig ändå! Good luck!

Dasha Girine sa...

Hehe, har du? VAD ROLIGT. Jag tänkte köra ett tag nu. MEN de dagar jag ska dricka alkhol (som idag då jag ska ut och fira mitt nya jobb) ska jag äta supernyttigt men ändå äta. Vill ju inte göra bort mig och bli döfull på ett glas. he he. Men fortsätt gärna skriv oh berätta hur det går!

Hannah sa...

Haha det är nog smart. Man vill ju inte avstå att dricka bara för att man bantar, då har man ju inget kul kvar alls. Jadu första hela dagen idag, det har gått bra, redan gått ner två storlekar! (I wish) Ska köra några dagar med bara dricka nu och sen kanske nån lättare måltid om dagen, kroppen blir lite konstig annars!

dashas lullgull sa...

De som är de viktiga är att inte börja äta som vanligt sen, utan trappa upp måltiderna, första dagen en måltid (dock lite mat) o sen två mål mat om dagen o två shakes. sakta men säkert, annars är ni snart där igen! går ännu fortare om ni dessutom skippar alkoholen ett "tag", bara ett tips ;)