söndag 19 juli 2009

TIERD

Nu har jag flyttat och som ni kanske märker har jag flyttat till ett ställe med internet. HURRA. Jag lovar att engagera mig mer i bloggen nu, på riktigt.

Idag åt jag en lunch med alla killar och Frejsi på JODA (ligger till höger om Hamnplan). Johan och Mille var också med men de fick inte plats på bilden. Alla beställde nachotallriken och den var riktigt god. Jag personligen skulle haft mer smält ost, men jag ska inte klaga. Finns många som smakar mycket sämre.



Betyg;
DDDD





Sen åkte vi turisttåget. Jag tvingade Erik. Men han kommer tacka mig när han blir äldre. He he.

2 kommentarer:

Mikaela C sa...

Mer uppdatering, härligt Dasha! Hur länge stannar du på Gotland? Jag är en trogen bloggläsare, började följa din blogg förra sommaren. Sen när jag såg dig på Bur så var jag tvungen att berätta för dig hur underhållande du skriver! Tramsigt kanske, men alla mår bra av komplimanger och snälla ord :) Men du hade ett vänligt leende och tackade glatt. Min tjejkompis kommer ner på tisdag, då börjar festen för oss! Kanske vi ses igen!

Laxen sa...

Sjukt att martling fick plats