torsdag 2 juli 2009

ENDOFANERA

Jävla skit också. Jag har tyckt att det varit jobbigt ett tag nu, det här med att jag kör in min moppe i cykelrummet trots att jag blivit tillsagd ''inga mopeder i cykelrummet''. Men jag har blundat och hoppats på att jag kanske stöter på moralkärringen i fråga och kanske kan muta henne (jag är ju ryska). Men innan jag hunnit det så har någon idiot flyttat omkring på saker så nu står det tre (!) återvinningsstationer där min älskade Herr Nilsson brukade vila om nätterna. Jag tog det som en pik. Så inatt står han ute på gatan. Hoppas han inte blir snodd. För då kommer jag bli väldigt ledsen. Är det någon som bor här på Fridhemsplan och kanske har en mini garageplats att hyra ut för en schysst summa? Hör gärna av er på dashagirine@gmail.com i såna fall! Skulle uppskattas otroligt mycket!!!

Nä. Nu ska jag försöka sova.

Fan alltså. Känner mig som en orolig mamma. En mamma som har en flicka på 15 år och som är ute på någon ''fest''. Vem vet vad det är för galning som tar på ''henne'' just nu. Uuuuh, ryser...



1 kommentar:

Oskar sa...

Vem vågar stjäla din? Du är ju ryss för gudsskull.