torsdag 23 juli 2009

EATMEUPP



Jag glömde faktiskt att ta någon bild på min och P blåbärspaj igår. Men här är resterna som vi åt till eftermiddagsfika för någon timme sen. Töntigt att jag skrev eftermiddagsfika va? Ni som är kära ler säkert för er själva och tyckte det var gulligt skrivet. Men ni som är ensamma och bittra (eller inte gillar att vi är ihop) tyckte säkert det var äckligt och töntigt skrivet. Jag tycker det är mysigt att pensionera sig på förtid i någon vecka.

Nu ska jag tvinga honom att gå och fiska. (Vi gav oss på det igår också men fick ingenting då heller...)





Ah. När jag ändå är igång kan jag äckla er lite mer. Vet ni vad vi mer har gjort idag? Eftersom att det har varit mulet och grått hela dagen har vi bara legat inne. P läser en bok (Pillers of the earth) han inte kan slita sina ögon från och jag har läst lite, tittat på en film om Kung Artuher och läst några bloggar jag tycker om men inte hunnit med när jag varit på gotland. Men då och då, lägger han ner boken och kommer fram till mig (ca 1/2 meter) och ger mig en lång puss. Då lägger jag ner datorn och grabbar tag i hans huvud och håller kvar när han tycker att han är färdig. Utan att säga ett ord. Efter 20 minuter upprepar vi detta scenarium om och om igen. Erkänn att detta är så mysigt att ni bara vill spy? Jag älskar det. Mjao.

2 kommentarer:

Paulina sa...

Jag är nog lycklig och inte ett dugg bitter för jag tyckte allt lät UNDERBART gulligt!

sa...

Ni är fantastiska!!!