tisdag 21 juli 2009

RINGMYBELL

B A H. Någon har skaffat en fejk facebook i mitt namn. Väldigt oklart gjort. Jag undrar vem och varför. Någon som vet något?

Den riktiga är i alla fall den med bilden på mig och Anna. Den där jag har en rosa topp är alltså inte jag. Jag har anmält den så vi får väl se...

Förövrigt åkte jag ut till P's land för lite kvalitets häng (Läs mys). Nu ska vi basta och bada som i vanliga ordning. Och så har jag ingen mottagning på mobilen heller så maila om ni vill mig något intressant eller ointressant. dashagirine@gmail.com

4 kommentarer:

Amanda sa...

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? :)

Anonym sa...

särskriv ej kvinna!!!

Karin sa...

du, om vi är fler som anmäler, tror du den försvinner snabbare då?

Hanna sa...

Hej,

Vi på VeckoRevyn har något spännande på gång och skulle vilja ha din adress för att skicka ut mer information. Vore toppen om du kunde skicka den till:

hanna@veckorevyn.com

Tack och Kram! /Hanna