tisdag 21 juli 2009

PUSS&FÖRLÅT

Men fan alltså. Jag bara lovar och lovar er. Känner mig som en dålig pappa. Ni vet när barnet bara bor hos mamman och pappan lovar att ta med snorisen på tivoli och dylikt men försummar det gång på gång ändå.

Jag hade ju tänkt blogga sönder er dessa dagar. Blogga så mycket att ni inte ville höra ordet VISBY, eller KALLIS något mer i resten av ert liv. Men så vart det som det vart och jag tog första bästa båt hem till civilisationen istället för att ta med er på tivoli Visby som jag lovat så många gånger. Men ni ska få ta del av mitt sista dygn på ön. Sen börjar vi om på ny kula. Vad sägs om det? Eller har ni sagt upp bekantskapen med mig? Berätta för mig. Jag är faktiskt jätteintresserad.




SÖNDAG kväll:

Jag och Frejsi blev bjudna på middag på bur. Mysigt med kvalitetstid.
Jag åt en skagen toast till förrätt och sen bad jag om en stor carpaccio till varmrätt men fick två små istället.


Sen kom Rebecca förbi och vi skjutsade henne till Gute genom ett regnigt visby. Observera vad hur pytteliten hon faktiskt är och vad hon sitter i. He he.


Några timmar senare var jag och F hemma igen. Då delade vi på några ägg. Jag åt det gula och hon det vita.




MÅNDAG:

Vi åt lunch på Kallis. Ja, man kan faktiskt göra annat där än att hälla alkohol över varann. Jag åt en enorm räksmörgås.

Betyg;
DDDD



Några timmar senare bestämde jag mig för att åka hem och några jobbiga timmar senare var allting fixat och jag varvade ner med cola och rödtjut för dramatikens(-)skull.

1 kommentar:

sa...

Du är förlåten raring,men nu är de sista gången. Nu vill jag faktiskt iväg på de där tivolit.. Puss & kläm! (Esaiah sitter brevid mig & säger "jag saknar dig Dasha",så jag skickar en puss från honom oxå)