tisdag 7 juli 2009

MJISALIVE

Tisdag kväll och minnestund för MJ på 4an. Vilka missa den? Inga tror jag. Den var fin. Ja. Men lite för amerikansk. Whats up med alla solglasögon inomhus? Jag har också varit på begravning, utan solglasögon. Å andra sidan är de superstars så okej det kommer de undan med.

Men vad som upprörde mig var varför de tvingade (bokstavligen puttade) hans dotter att ''say something''? Men varför? Som om hon inte redan har det hur jobbigt som helst. Så ska man tvinga fram något sånt där. Ni sån tittade såg att hon inte alls var beredd på det och sa med panik i blicken ''men vad ska jag säga?!'' Nä usch. Stackars barn. Men sen kommer hon ju från en showbuissnes familj och har nog inget val nu när MJ är borta.

Nu ska jag basta. Just det. Jag är ute på landet där det inte är någon som helst mottgning på mobilen. Så vänner maila om ni vill mig något. dashagirine@gmail.com

1 kommentar:

Parisa sa...

Totally agree, sjukt smaklöst att flickan skulle säga något.