onsdag 8 juli 2009

LIVEFROMTROSA

Vi har precis avnjutit en jättegod middag som innehöll potatisgratäng, grillad oxfile och nobisdressing (typ flashig vitlöksdressing) med tillhörande rödvin. P satte sig vid datorn och jag la mig på den vita mattan med vinet i handen.

Dasha: Kan du inte sätta på någon skön musik?

P: Aah, typ vadå?

Dasha: Vad som helst! Men inget hetsigt.

Dasha: Vill du se något jätteäckligt?

P: Eh.. Vill jag?

Dasha: Titta! Precis där vid bordet kryper det typ en jätte skalbagge, eller tusenfoting eller något svart och väldigt äckligt alltså!

P: Va? Nej, shit. Typ en gråsugga!

Dasha: Du får ta bort den! Du är mannen!

P: Ja.

*springer iväg och hämtar hushållspapper*

*tar upp den, tappar den men får upp den igen*

Dasha: Iiiiiiihhh!

*han springer emot mig och ska 'skoj' trycka upp den i ansiktet på mig*

Dasha: *SKRIKER* MEN LÄGG AV!!

*Han går in till badrummet och spolar ner den*

P: *Skrattar* Lite roligt får man ha!

Dasha: NEJ! Roligt är om du skulle springa, lyfta upp mig och snurra runt runt runt. Eller hoppa på mig och pussa massor. DET är roligt. Det här är INTE roligt.

P: Jag tycker det var roligt att se din min när jag gjorde så.

Dasha: *Muttrar* Inte jag......

P: *Skrattar*

1 kommentar:

Anonym sa...

ha ha. älskar det. mer sånt här