onsdag 1 juli 2009

INSOMNIA




  • Jag är stressad över min ekonomi
  • Jag är stressad över lägenhetsköp
  • Jag är stressad över jobb 1 (Laroy)
  • Jag är stressad över jobb 2 (Gotland)
  • Jag är stressad över jobb 3 (Metronome)
  • Jag är stressad över att jag borde sova men inte kan
  • Jag är stressad över att jag kommer vara trött på jobbet kväll
  • Jag är stressad över att P inte kommer gilla sin födelsedagspresent
  • Jag är stressad över att hur jag än gör verkar det ändå vara fel (major internt)
  • Jag är stressad över att jag ställer min moppe i cykelrummet trots att jag blivit tillsagd om att det inte är OK



PUH. Nu är jag även stressad över att jag ska äta middag hos Johan men fastnade här. Jag vet, jag vet. Jag kommer dö innan 50 i en hjärtattack om jag inte lugnar ner mig. Men det går inte! Jag vet inte hur man gör.

1 kommentar:

Maria Edström sa...

Efter regn kommer sol!