fredag 10 juli 2009

DOIT.DOIT.DOITDOITDOIT

Varför har jag bloggat extremt dåligt?

Jo. För att jag har haft fullt upp. Kom precis in till stan från Trosa och har redan hämtat moppen som stod i ett garage, hämtat tvätten som låg kvar hos P och ätit lunch. Jag åker bort på söndag och ska vara borta i tre veckor. Utan att komma hem emellan. Och visst är det jobbigt att packa för tre veckor, men när det är två veckor i Sverige och en vecka utomlands är det ännu jobbigare. Skulle vara lättare att packa för tre veckor i bara Sverige, eller tre veckor utomlands. För jag känner inte riktigt för att betala onödig övervikt och bära på jackor och gummistövlar när jag är utomlands? Men det får nog bli så. Nu ska vi se...

Dagens to do list:
* Lämna nycklar till mammas granne
* Fixa någon som vattnar mina fina blommor
* Packa packa packa
* Dammsuga så det inte ser ut som ett helvete när man kommer hem (=ångest)
* Åka och parkera moppen hos en snäll kompis i sjöstaden
* Åka och äta middag
* Gå på bio Brüno



Avslutar detta inlägg med ett citat från min favorit twitter nr två (Mille är etta):
''The most important thing is to do things, not to have done them.''

1 kommentar:

Anonym sa...

Bloggat dåligt? Dasha du bloggar ju som ett ånglok!