söndag 12 juli 2009

LEAVINGFORVISY

Jag hann ta mig fan med allting. Har städat och skrubbat hela lägenheten, tom bytt batteri på brandlarmet och packat. Dessa tre väskor blev det. Jag vet att alla killar skrattar nu. Men JAG SKA VARA BORTA I TRE VECKOR. UTOMLANDS OCH SVERIGE. Så sluta retas. En sak som är irriterande är att Jerry skulle åkt med oss, och jag hade tänkt dumpa en väska på han. Men nu har han tydligen bokat om för han måste vara hemma och ''tvätta''. He he.

Vad mer har hänt? JO. Jag har sagt hejdå till P............ Inte för alltid såklart. Men för tre veckor. Det var faktiskt sorligare än jag trodde. Inte för att jag grät eller så! Snälla!

(Okej, det kom kanske en liten tår när jag gick därifrån...)

Ser ni mina fina blommor i bakgrunden? Jag har två till i sovrummet. Jag vet att jag tjatar om dem, men jag älskar verkligen dem. Och jag har hållit dem vid liv i lite mer än ett år. Men som för allting annat här i livet är de dags för dem att gå vidare också. Hittade ingen som kunde vattna dem medans jag är borta så nu har jag dränkt dem i vatten och hoppas på det bästa. Förmodligen kommer de dö av det.

Nu måste jag springa för Tessan står i centralen och väntar på mig. Har ni träffat henne? Jag tror nog inte det... Jag ska iallafall bo och jobba med henne i två veckor så ni kommer få lära känna henne.

Ja, då är det nog inget mer. Usch jag hatar typ att resa iväg. Inte att vara borta men att resa iväg. Hela den här biten suger musten ur mig. Jag har kännt mig så stressad idag att jag velat spy ett par gånger.

Ja ja. Nu skriver jag enbart skit. Hinner inte korrläsa.

PUSS DÅ.


Jo en ska till. BÖRJA KOMMENTERA FÖR I HELVETET. Ni är fan ganska många som läser den här nu. (Inte många om man jämför med Annas blogg. Men många-som i om jag skulle bjuda alla er på en resa någonstans så skulle jag vara skuldsatt resten av livet-många.) Något kan man skriva. JO det kan man visst det. Gör det nu.





8 kommentarer:

Anonym sa...

trevlig resa! ses på kallis ;-)

Anonym sa...

Haha, lite underbar verkar du. Utan att känna dig liksom. Har målat upp en bild av dig och den är väldigt trevlig. Hoppas du är det i verkligheten också!

Anonym sa...

du är jävligt skön. JÄVLIGT mycket skönare än anna. gillar din själv distans, den roar mig.

Mal sa...

piiiiiiip

Den tjocke konsulten sa...

Det är nog många som är bortresta och inte kan/vill/orkar kommentera mitt i sommaren. Cool bild med hatten, jag gillar den!

Anonym sa...

kanske att du skulle videoblogga lite? du verkar jättekul:)

Paulina sa...

Hej! Fortsätt matblogga! :)

Anonym sa...

hihi det är alltid lika roligt att läsa din, bara fortsätta med att blogga!