söndag 5 juli 2009

STARKAREÄNDU





Just nu sprutar det lycka ur mig. På det sättet det gör när man har haft en fylla man inte haft på länge med sina vänner man tycker om. Jag VET att jag inte kommer kunna somna på ett tag bara för att jag sitter här och ler för mig själv. Ja, jag bara ler. Nästan skrattar lite kusligt för mig själv. Och längtar gör jag också. Tills V. 32 då jag börjar min tjänst på Metronome digital media. Det ska bli så skönt att göra något nytt. Inte för att jag är trött på laroy, misstolka mig för gudsskull inte - jag älskar mitt laroy. Men. Det känns som att jag stått och tampat hål i marken lite för länge. Det ska bli så himla roligt att bli en nio till fem:are. Så himla fräsht och spännande. Det kanske låter helt sinnessjukt för vissa, men det ska blis å roligt att vara en kontorsnisse. Jag har ju aldrig varit det!

Nu babblar jag på för mycket. nu ska jag ringa och väcka folk. Muuuhahahah. Ni får skylla er själva att nu nte har på ljudlöst!!


Den här låten gillar jag, gammal men god.



4 kommentarer:

jacob sa...

Jag vet exakt hur du känner. Det är sommar, en kväll med bästa vännerna på bra ställen fram till alldeles nyss och DIF imorgon. Jag sitter i min soffa och sprudlar av glädje. Livet är bra.

Michaela sa...

jag är vaken, så mig kan du inte väcka hehehe. sitter och väntar på att petra ska ramla innanför dörren. sov gott bebi!

Ida Silén sa...

Lämnar du SPG helt? :(

Dasha Girine sa...

Nä. Bara semester!