torsdag 9 juli 2009

ALWAYSLIVEBETTERTHENYESTERDAY

Det är super skönt att bara ligga inne och titta ut på regnet. Men efter ett tag så börjar min damp att krypa så mycket i kroppen så jag måste ut och göra något. P var inte svårövertalad. Så vi tänkte fiska lite.



OCH JAG FICK EN GÄDDA!!! En jävel på 4,3 kilo. Helt sinnessjukt. Tog mig hela 5 minuter att få upp den. Han kämpade för livet förstår ni. Tror ni jag kände mig lite häftig eller? HA.










Nä. Jag skoja. Jag fick inge fisk. Inte P heller. Så vi lagade tortellinis och åt glass till efterrätt. Men visst skulle det varit häftigt av mig om jag hade fått en fet gädda?




puss&förlåt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahhahahha du är underbar.
älskar din blogg.
säger det aldrig.
eller för sällan i alla fall :)
tack för att du bloggar.

/personen som saknade salt & vinäger chipsen och en dag vid chipshyllan såg du att de hade kommit tillbaka & tipsade !!

Dasha Girine sa...

Nä duuu! Heeej. Vet du. Jag tänker jämt på dig när jag ser salt&vinäger chipsen och undrar om du fortfarande läser bloggen. hehe. Kul. Vad heter du? Kille/tjej? Vart bor du?

puss då