lördag 4 juli 2009

MJISALIVE

P och hans 22 killkompisar (!) befinner sig just nu i Amsterdam och dansar i vita kläder på Sensation White. Jag har fått några roliga sms. I början på kvällen outtade de att de har en hemlig gäst som ska spela. Sen spelade Ingrosso i en t-shirt där det stod: ''MJ IS ALIVE''. När den hemliga gästen kom upp så scen så spelade han i en vit mask.


HUR SPÄNNANDE PÅ EN SKALA?!


Jag vet att det är naivt att tro att han kanske lever. Men det skulle kunna vara historiens största PR-kupp. Väldigt roligt om det skulle vara så. Jag har iof svårt att tro att han skulle 'visa sig' på Sensation White om det nu vore det. Men ändå. Om det nu vore så, att det är han så kommer ju hans biljettförsäljning fyrdubblas. Det är klyschigt, men sant: Man vet inte vad man har förens man har förlorat det.


MJ will always be ALIVE.

Kolla bara på våran husmus DJ Alex Rosta och hans kompis Isper. De dansade loss i slutet på kvällen ------->





På tal om riktig dj (klicka på länken!), så älskar jag Alex utstrålning när han spelar. Man ser att han verkligen älskar det. Han älskar musiken (kanske inte den jag tvingar honom att spela) men han ser alltid så överlycklig ut. Det är en riktig DJ enligt mig. Som njuter, när han jobbar.





Inga kommentarer: