onsdag 1 juli 2009

OHITSRAININGAGAIN




Dagens väder är inte så pjåkigt som det ser ut. Det är redan 22'C och det kommer bli ännu varmare. Att det regnat inatt är bara bra. Har gett luften vi andas nytt liv. Det ska bli soligt till 12-tiden. Medans jag väntar på uppehållet är jag i mammas lägenhet och besiktar den. De håller på att stambyta den. Eftersom att hon åkt på roadtrip så är det jag som får göra det. Vilken hjälte jag blivit nuföritden. Går upp kl 07 utan att blinka och lägger mig i god tid. Hehe. Igår däckade jag i soffan strax innan 20. Sov där tills 24 tiden då släpade jag min trötta kropp till sängen och sov hela natten. Jag var lite orolig ett tag att jag inte skulle kunna somna om. (Speciellt när Johan började hetsa om utgång!) Men jag sov som ett litet barn. Det är skönt att sova när man är riktigt trött.


Inga kommentarer: