torsdag 30 juli 2009

BILDERBILDERBILDER

Hej hej hallå Sverige. Det är alltid stress när man sitter här. Men nu ska jag lägga in roligare bilder än photobooth i alla fall. Nu har vi spenderat två dagar i Hvar och det är jättefint och allting la la la. M E N. Det ända vi har hört på Hvar är att Carpe Diem är den bästa nattklubben, ever. Vilket den verkligen inte var. Den sög. (Finns två, och vi har varit på båda.) Men OJ vad båda sög. Bara lounge-musik. Jag förstod ingenting. Varför skulle man vilja spela lounge en hel kväll på en NATTKLUBB? Nä. Jag började gäspa så alla splittrades. Vissa åkte hem, andra till en båt, några fulla själar stannade kvar och jag gick med ett gäng till en bar som spelades jätterolig musik. Slutade med att jag hade en sjukt rolig kväll.


Och dag! Just det. After beachen var superrolig. Ni ska få se bilder sen när jag kommer hem och yatch week lagt upp dem de tagit. Men kul var det. Bästa på resan hittills!


Ja ja. Here we go.










Här gottar vi oss på vår båt.



Jag och Micki!


Här är vår Jolle tillbaka. En morgon vaknade vi upp och så var den borta. OCH motorn som satt på båten. Vi ringer polisen som går runt här och gör en undersökning medans Kaptenens vän ringer och frågar vad vi gör. Han svarar stressigt att han pratar med polisen och kan inte prata. ''Vännen'' frågar varför. Han berättar. Varpå vännen då berättar att han lånade den på fyllan igår och tydligen hade frågat.

Hehe. Roligt med lite action va? Så vi tog tillbaka den och deras med som straffavgift.


Jag på en random toalett och tar kort på mig själv.



På båten och tar kort på mig själv med självutlösaren på mobilen. Hightech-Dasha.





Nu ska jag doppa mig igen. Puuuuuuh för varmt idag! Förövrigt vad är det för väder hemma i Sthlm? Fill me in vad som väntar mig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

moln moln mera moln.

Tyra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

men fortet/borgen uppe på berget i hvar?
där kan man festa ordentligt!!

Dasha Girine sa...

där var vi igår- JA super kul :)