lördag 4 juli 2009

DONTCALLME.I'LLCALLYOU

Vet ni en sak som stör mig? (Först att ni suger på att kommentera!) Sen när man ringer folk och de svarar och säger ''Jag kan inte prata. Kan jag ringa upp dig om en sekund?'' och låter stressade och irriterande. Herregud. Svara inte då? Så slutar alltid det samtalet med att man känner sig lite stressad och dum och säger typ ''Eh, ah ja, eh...'' Men inte fan är det jag som ska känna mig dum? Svara inte och ring upp när du kan istället.

Vad mer.. Jo just det. När folk svarar i telefonen NÄR DE SOVER. Men va? Är inte det idioti? Så låter de sura för att man väckt dem. Men svara inte när du sover så slipper du bli väckt. Det finns faktiskt en funktion som heter 'Ljudlös' av en annledning.

Och sen stör jag mig på när folk inte ringer upp när man ringt dem. Tänk om det var något super viktigt? (Inte för att det är det när jag pratat med Johan i tele 4 ggr på en dag och sen ringer igen.) Men ändå! Det är så onödigt drygt att inte ringa upp. Hyffs för i helvete.





PS. Jag har pms. Ursäkta språket.

2 kommentarer:

lojs sa...

Det gör inget ,det är bra att ibland få ut det man stör sig på. Jag håller med dig helt totalt. Jag tycker att du är en jättebra bloggare om det kan hjälpa på något vis. puss och kram skumbanan

molly sa...

Hehe men älskling du svarar ju alltid när du ligger och powernäpar!!!