måndag 6 juli 2009

BLACKORWHITE

Min dag i bilder hittills:


Började med att möta upp Regina (Beccas lilla syster) och Mo på lunch. Jag tryckte i mig en kebab med bröd från Kungshallarna. Carvingsen hade inte lagt sig än. GAH vad god den var.


Betyg;
DDDD


Sen handlade jag massa oviktiga nödvändigheter jag inte kan leva utan.


Just nu springer jag runt och fixar här hemma. Lägger ansiktsmask och håller på att sortera tvätt. Ska tvätta hos P ikväll. Jag frågade om jag inte kunde få ''tvätta lite hos dig ikväll eftersom jag missade min tvätt tid igår...'' Inge problem sa han. Den lilla detaljen är ju att jag har massa tvätt, försöker få plats med allt i en IKEA-kasse. Ska ta allt på moppen. Vill ni ha bild på cirkusen? Ja, klart ni vill.

(Lite nöjd min när jag lurar honom. He he.)

1 kommentar:

J sa...

haha vad skön du är