tisdag 7 juli 2009

PMSISABITCH

PMS. Ni, killar ska vara så lyckliga över att ni inte vet vad det är. Att ni aldrig behöver uppleva det. PMS är en bitch. Ena sekunden står man och sjunger i full strupe och känner att just nu kan inte livet vara bättre och i andra sitter man och störtbölar för att man känner sig ensam och ful. Jag känner inte för att göra någonting alls när jag känner mig så här. Men nu målar jag på ett leende för jag ska åka ut till landet med min kille och umgås. Vi ska vara ifrån varann i 3 veckor och ska ta vara på dessa dagar nu...






Just det. Såg att det var några som trodde att jag slutat på Laroy. Nej nej nej. Det har jag verkligen inte. Svårt att se mitt liv utan Laroy på något sätt. Jag ska jobba med Calle 4 dagar i veckan också. Inte istället.


Laroy 4-ever. Ha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg att du gillade Damien Rice - The Blowers Daughter . Lyssna på hans "Cannonball". Helt helt underbar.