fredag 12 juni 2009

The truth and nothing but the truth

Anonym Anonym sa...

Du ska veta vad som väntar dig. Vänta bara tills vi ses nästa gång, passa dig jävligt noga. Din uppkäftiga slyna.

den 11 juni 2009 06:55

Radera




Okej, jag hade inte tänkt att kommentera detta. Men eftersom ni startade en egen diskussion där ni trodde att detta var ett 'PR-trick' från min sida så känner jag att jag var tvungen. Men den där kommentaren kommer i alla fall verkligen inte från mig. Jag tycker den var fruktansvärt vidrig och jag blev på allvar illa till mods när jag läste den. Men det är ju en reaktion den personen är ute efter och om jag skulle tagit bort den eller försvarat mig så skulle det bara blivit värre. Så jag struntade i det helt enkelt.

Nu tror jag förvisso att detta är någon jag känner. En bekant/vän som är irriterad på mig och bara ville göra mig lite illa. För det är något jag är övertygad om, att alla de hemska och 'elaka' kommentarerna jag får kommer från folk i min omgivning.

För faktum är att min blogg är faktiskt inte så stor att näthatarna har hittat hit, ännu.



Har ni några fler frågor när vi ändå håller på och är så här brutalt ärliga och öppna med varann? Ja vi kan väl kanske köra en klassisk frågestund. Vad tycker ni om det? Jo men vi kör då!

Fråga på!

27 kommentarer:

Anonym sa...

Berätta mer om din praktikplats :)

Anonym sa...

Vad är din favorit blomma?

Sarah sa...

Vad synd att det ska behöva vara så. Stör nu den här personen sig så fruktansvärt mycket så får väl han/hon helt enkelt sluta läsa din blogg. Jag tycker iaf att den är jättebra och hittade hit genom Hibbsens blogg. Ha det bra! /Sarah

Den tjocke konsulten sa...

Jag hade raderat de obehagligaste kommentarerna, det är din blogg, du bestämmer.

Vad är ditt drömjobb? Och om du kan, ett exempel på en person som har ett jobb som är så likt drömjobbet som möjligt?

Millan sa...

Idioter!! Jag tror du anar rätt, det e garanterat nån i din närhet. Kolla Ip-nr och spåra den jäveln!

Jag vill veta när du kommer ner till värmen ??

Kram Tiger

Anonym sa...

Vilket är ditt favo godis?

Anonym sa...

Är du född i Sverige eller i Ryssland ?

Om du inte är född i Sverige hur kommer det sig att Sverige hade turen att du flyttade hit ?

Tänk om du hade bloggat i Ryssland på ryska , fan då hade jag inte haft dondasha.blogspot.com som favoritblogg. Hemsk tanke.

Kram.

Anonym sa...

hur känner du och anna hibbs varandra?

Anonym sa...

vill bara att du ska veta att din blogg har fått mig att flytta ner till stockholm från norrland...har läst din blogg i snart ett år och jag älskar den...
se upp för en fisherman shot bjudning i slutet på augusti...

Ida Silén sa...

Vilka är dina 3 bästa egenskaper? (enligt dig själv då förståss..) och vilka är de 3 du vill bättra på en aning? ;)

Åsa sa...

Hej Dasha! Gillar din blogg jättemycket o gillar dina mat-tips!
Fråga: Har du nån pojkvän eller hur ser kärlekslivet ut? :)

Ha det bäst! Kram / Åsa

Anonym sa...

Riktigt bra blogg! Du är grym!

Anonym sa...

Du verkar ha väldigt många killkompisar ; vad är det bästa med det enligt dig?

Tack för en schysst blogg!
Ha en bra helg. /Micke

Anonym sa...

vad har du jobbat med/pluggat? Är du bartender nu? har du alltid bott i sthlm?

Gubben i lådan. sa...

Vilken killparfym skall man bära för att få dig på fall? (Antar att du är hetero.) :)

Jess sa...

Hur äter du en vanlig dag?
Varför är du så cool?
Vem är världens vackraste man och kvinna?

Anonym sa...

dejtar du ngn speciell nu?
var är du Stockholm är du uppväxt? har du några syskon?
vad tycker du överlag om stureplan?
har du haft sex med någon av de nuvarande klubbisarna kring stureplan?

Karin sa...

När ska vi ses å dricka vin?

ellen sa...

är du född i sverige? eller är du född i ryssland? :)

Anonym sa...

vad jobbar du med egentligen? vad gör du på laroy?
vem är din närmsta vän, ibland känns de som om du byter bff lite då och då...
förresten så har du väärldens bästa blogg, ÄKTA blogg.

Anonym sa...

Jag åt en pizza igår...
Med annanas, gorgonzoloa och salami.
Folk tyckte den verkade äcklig.
Ja hittade på den själv även pizzagubben rynkade på näsan.
Jag kan inte förstå det !
Kan du förstå att den var god eller äcklar den dig med ?

Anonym sa...

Vad tycker du om Calle Schulman?

Christian sa...

Vad brukar du använda för skor?

jjjjj sa...

Vad har du för BH storlek? Hur lång är du? Hur mycket väger du?

Anonym sa...

hur gammal var du då du förlorade oskulden?

KB sa...

Vad jobbar du med?

Anonym sa...

Hej! Först ville jag bara säga att din blogg är grym. Sedan undrar jag om du och Anna var ovänner nyligen? När du åkte iväg osv..