tisdag 23 juni 2009

OVERTHERAINBOW

Jag älskar vår nordiska sommar. Men den är så kort. (Tack Tomas Ledin, jag kunde inte sagt det bättre själv.) Det är väl därför jag vill så mycket på sommaren. Jag vill maxa varje dag, varje kväll och varje upplevelse till hundra. Och när det inte blir som jag tänkt mig blir jag besviken... Det är därför jag inte bloggat något. Jag öppnade datorn första gången igår när chefen ringde och sa att big boss mailat mig. Sen stängde jag den lika fort. Och min mobil har absolut ingen som helst mottagning här ute så mms-bloggning kommer inte på tal. Men jag gillar det. Det är skönt att vara borta från alla, ett litet tag.


Men nu ska vi se. Vad har jag tvingat stackars P att göra då? JO. Vi har solat, spelat badminton, ätit en form av tacosmiddag (igen, JAG VET. Jag har bilder. Ni ska få recept.) med rödvin, bastat och druckit öl, näckat, sett filmen Knowing (läskig), solat så jag blivit super brun, tjaffsat en smula, och sen badat och solat igen. Ledsen att jag bortprioriterat er, men jag semestrar lite. Så där mitt i veckan.


Sjukt nöjd.



Jupp.






5 kommentarer:

Anonym sa...

Vågar han vara med nu? ÄLLAR?

Dasha Girine sa...

Jo, nu vill han vara med. Håll ögonen öppna, snart startar han en egen blogg!

Unknown sa...

Och Hibbsi har du inte ringt heller. Jag som precis hade blivit okej med hela den här toffel grejen. Men nu är jag arg igen.

Dasha Girine sa...

men jag har ju iiiiingen mottagning på min mobil! På allvar, ingen alls. Ring min mobil får du se, helt avstängd. Jag lovar att jag ringer dig så fort jag får mottagning. Finns ett ställe jag får sms om jag står där. Men går inte ringa för det är bara en plupp.


smulan. lovar. puss!

Anonym sa...

hoppas han é en go kille. Det förtjänar du.