måndag 29 juni 2009

DESPERATIONAHEAD

En till sak som får mig att må illa är när man ser tjejer klänga på killar. När de blir lite extra klängiga för att de känner att killarna inte är intresserade. När de istället för att ge en kindpuss ger dem en kladdig läppglans-puss mellan munnen och kinden. (Och killarna i sin tur bara blir ännu mer äcklade.) När de blir desperata och tar till de fulaste tricken, som kortkort. Killar må vara det mindre intelligenta könet men de är inte helt bakom flötet. De ser igenom desperationen. De flesta tjejer runt omkring ser också. Det är så uppenbart när en tjej börjar lysa desperation. Speciellt när kl börjar slå mot stängning på whiteroom och tjejen står och försöker se porrig ut med sin mascara som hänger ända ner till naveln.



Nä. Nu får det vara nog. Nu ska jag dricka mer rödvin.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det inte helt fel sätt du deffinerar desperation på? Så du menar bara för att en tjej är lite (antar) onykter och har kortkort och ger en läppglans puss på kinden (kan ju ha råkat missat) så är hon sugen på killen? Känns det inte väldigt fel att dömma någon? Antar att du inte känner denna tjej och att du på något sätt bara har en dålig inställning till tjejen? Det säger nog mer om dig än om henne. Försök med en annan inställning mot tjejen eller folk för övrigt så kanske du märker att hon helt enkelt bara kanske är sån och har inte alls som avsikt att få gå hem med killen. Din inställning är inte vacker och du sjönk i mina ögon, tyvärr. Det du har nu är en känsla, du har lagt ner energi på att känna agg mot denna tjej och det är för mig helt sjukt. Att man ens orkar. Lägg din energi på något positivt istället då ska du se att du inte ens kommer lägga märke till något sådant nästa gång. Lycka till!

Unknown sa...

Gu va jag håller med dig !
De e vidrigt ;D
Och efter som du inte hade en aning om va Kartellen va så skickar jag ett smakprov ^^
http://www.youtube.com/watch?v=00xn9w85UrY

Mvh Richard

Dasha Girine sa...

Men. Att _du_ ens orkar?


Det jag skrev om var betraktelser jag gör _varjekväll_ på mitt jobb. Det handlar absolut inte om någon speciell tjej (du som tog det från tomma intet) utan hur tjejer beter sig i största allmänhet när de vill ha något de inte kan få.

Läs din egna mening en gång till:

''Din inställning är inte vacker och du sjönk i mina ögon, tyvärr. Det du har nu är en känsla, du har lagt ner energi på''.

Läs den en gång till.

Så. Kul att haft dig här en stund nu kan du går vidare. tja då!

Anonym sa...

Det är ju mig du beskriver! Jobbigt! Hur tycker du att man ska vara? Alltså, så svårt! Hur får man en kille intresserad?? Vad tycker du, om man ser nån, och den e ointresserad. Hur gör man ? Jag vet verkligen inte. Och det är sjukt jobbigt!