onsdag 17 juni 2009

Molluskerlunch




Lunch åt jag på Sturehof med Erika. Jag åt ostron som jag älskar. Äter man ostron på midsommar? Hoppas.

Jag åt ostron förra midsommar.

Då satt jag och Johan på just Sturehof och hatade våra respektive. Jag kommer faktiskt inte ihåg vem jag satt och hatade då men jag kommer ihåg att jag var arg på någon kille.

Har ni tänkt på hur mycket skit folk faktiskt snackar? Men har ni även tänkt på hur ofta det kommer fram. För det gör det. Förr eller senare. Speciellt om man bor i lilla Stockholm.

I vilket fall. Jag skaffade mig en vuxenmail igår och nu ska jag packa för torsdag (30-årsfest) sen för midsommar. Och känner jag mig själv rätt kommer jag nog inte hem på lördagen heller. Detta är min första lediga helg, som jag är kvar i sthlm. Annars brukar jag ju alltid åka iväg när jag tar ledigt. Måste ta vara på den.

Please. Let there be sun.



PS. Visste ni att man kan få en allergisk reaktion om man blandar mollusker med alkohol?

4 kommentarer:

Jessan sa...

Man kan även få en allergisk reaktion av order Mollusker. BLÄSCH.

Dasha Girine sa...

ha. men det är lagom äckligt. tycker du inte?

Anonym sa...

Ett annat bra lunchalternativ e McDonalds med Forni!

h sa...

jag har faktiskt aldrig vågat äta ostron , men det ser inte så gott ut :P