lördag 13 juni 2009

POSE MY BITCH UP

Hehe, vi körde på Spybar-pose VS. Laroy/White-pose hela kvällen igår. Kanske mindre roligt för er men vi roade varandra ordentligt.




Här gör jag och Signe en Stek-pose.




Sen lärde de mig en riktig Spybar-hipster-pose.



Sen gick vi till White och fortsatte vårat pose-marathon.



Sen vart jag ful och full och åkte hem.

De två första bilderna kommer från Mariths blogg. Och de två andra från stureplan.se.






OCH HALLÅ. Fortsätt ställa frågor till mig några inlägg längre ner. Vad är de här? 14 frågor?! Är jag inte mer intressant än så? Fråga nu då snorisar.


5 kommentarer:

Anonym sa...

vart är du ifrån?
Hur gammal är du?
Har du pojkvän?
vart bor du?

Anonym sa...

Varför äter du alltid på donken? Det är ju burger kungen som gäller!

Anonym sa...

Hur skulle du beskriva dig själv?
Vad är det bästa du vet? kramisar

Anonym sa...

är du kompis med linn herbertsson?

jenni sa...

Vart pluggade du ?
Vilka är dina närmsta kompisar?
Har du syskon?
Vart ser du dig själv om 10 år?
Du ser väldigt ung ut, får du ofta visa legg när du köper cigg och dylikt?