onsdag 17 juni 2009

Svar på era frågor del 2 (sista)

Anonym sa...

vad har du jobbat med/pluggat? Är du bartender nu? har du alltid bott i sthlm?

Jag har nästan alltid bott i sthlm, förutom när jag var liten då bodde vi några år i Umeå. Jag pluggade Media i gymnasiet. Sen har jag jobbat cafe/restaurang/krog sen jag var 16 år. Jag har aldrig jobbat som bartender, jobbar just nu som servitris på Laroy.Radera


Anonym Gubben i lådan. sa...

Vilken killparfym skall man bära för att få dig på fall? (Antar att du är hetero.) :)

Hehe, hej gubben, ja jag är hetero. Jag vet att Armani har en som jag älskar. Kommer dock tyvärr inte ihåg vad den heter. Men flaskan är genomskinlig och dimmig.

Radera
Anonym Jess sa...

Hur äter du en vanlig dag?
Allt och ingenting. Idag drack jag en te till frukost, sen drack jag en latte två timmar senare sen åt jag lax med äckliga grönsaker till lunch och nu ska jag laga en soppa. Igår åt jag flingor till frukost, spagetti med köttfärssås till lunch och sen vårrullar och sushi till middag på East. Och Snacks till bion. Så jag försöker väl jämna ut det. Bakis och onyttig en dag och nyttig och beach -09 en annan.
Varför är du så cool?
För att jag är Farstaglitter.
Vem är världens vackraste man och kvinna?
Blä. Alla får den här frågan. Skit svårt faktiskt. Jag har inte den blekaste.


Radera
Anonym Anonym sa...

dejtar du ngn speciell nu?
Jag är ihop med en kille som heter Philip. Han är speciell.
var är du Stockholm är du uppväxt? har du några syskon?
En halvbror i Ryssland jag inte träffat på kanske 8år. Och jag är uppvuxen i Hökarängen!
vad tycker du överlag om stureplan?
En till svår fråga. Men jag vet inte. Jag jobbar faktiskt där så jag ser väl kanske lite annorlunda på det. Men det är precis som alla säger. Fruktansvärt ytligt & fruktansvärt roligt!
har du haft sex med någon av de nuvarande klubbisarna kring stureplan?
Nä.


Radera
Anonym Karin sa...

När ska vi ses å dricka vin?
Nu när jag är upptagen praktikant så får jag återkomma. Men söndgar är en bra dag. Ha.


Radera
Anonym ellen sa...

är du född i sverige? eller är du född i ryssland? :)

Moskva!


Radera
Anonym Anonym sa...

vad jobbar du med egentligen? vad gör du på laroy?
vem är din närmsta vän, ibland känns de som om du byter bff lite då och då...
förresten så har du väärldens bästa blogg, ÄKTA blogg.

Hehe, tack. Vad jag jobbar med kan du läsa högre upp. Vem min bff egentligen är så............... *virvel*............... Linnea, Molly och Jessan har jag känt forever. Sen Becca, Jeppe, Johan, Erik och Anna. Alla dessa är mina BFF. Jag älskar alla på olika sätt. Men dessa är mina närmaste vänner. Det är dessa jag ringer när jag vill berätta något roligt eller tråkigt.Jo, jag ringer faktiskt allihopa.


Radera
Anonym Anonym sa...

Jag åt en pizza igår...
Med annanas, gorgonzoloa och salami.
Folk tyckte den verkade äcklig.
Ja hittade på den själv även pizzagubben rynkade på näsan.
Jag kan inte förstå det !
Kan du förstå att den var god eller äcklar den dig med ?

Var du bakis? För då kan allting vara det godaste ever. Den äcklar inte mig, men jag har svårt för varmfrukt. Eller frukt i mat. Eller sötma i mat. ''Sötsursås'' tex. Usch.


Radera
Anonym Anonym sa...

Vad tycker du om Calle Schulman?

Jag känner honom inte alls. Inte ens pyttelite. Träffat honom en gång. Så jag har inte så jättemycket att tycka faktiskt. Men fråga mig igen om några månader!


Radera
Blogger Christian sa...

Vad brukar du använda för skor?

MEN VA? Hm! Jag älskar mina gummisövlar och Uggs. Gympaskor också. Men jag har alltid höga skor när jag går ut. (Inte alltid på Aw eftersom att de ofta är oplanerade.)


Radera
Anonym jjjjj sa...

Vad har du för BH storlek?
75 stor B liten C
Hur lång är du?
172cm
Hur mycket väger du?
56kg enligt sydpoolens våg


Radera
Anonym Anonym sa...

hur gammal var du då du förlorade oskulden?
15år


Radera
Anonym KB sa...

Vad jobbar du med?
Se ovan.

Radera
Anonym Anonym sa...

Hej! Först ville jag bara säga att din blogg är grym. Sedan undrar jag om du och Anna var ovänner nyligen? När du åkte iväg osv..
Nä verkligen inte!


Anonym Anonym sa...

vart är du ifrån?
Ryssland.
Hur gammal är du?
Fyllde 23år den 18 april
Har du pojkvän?
Jupp
vart bor du?
Kungsholmen


Radera
Anonym Anonym sa...

Varför äter du alltid på donken? Det är ju burger kungen som gäller!
Jag älskar Bigmac.


Radera
Anonym Anonym sa...

Hur skulle du beskriva dig själv?
Hetsig, rolig, tjatig, envis. Vänner, fill me in?
Vad är det bästa du vet?
Sova! Eller vara omringad av folk jag tycker om.
kramisar
Kram!


Radera
Anonym Anonym sa...

är du kompis med linn herbertsson?
Nä.


Radera
Anonym jenni sa...

Vart pluggade du ?
Tyresö gymnasium
Vilka är dina närmsta kompisar?
Se ovan.
Har du syskon?
Typ inte.
Vart ser du dig själv om 10 år?
Då är jag gift med en man som avgudar mig, en fantastisk karriär som jag satt på PAUSE eftersom jag är mammaledig med vårat andra/tredje barn.
Du ser väldigt ung ut, får du ofta visa legg när du köper cigg och dylikt?
Jah, nästan alltid faktiskt.





Följdfrågor?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Philip vem? berätta om din kille!!

lina sa...

varför är inte freja din BFF? ni bodde tsm. vad hände där?

Anonym sa...

gottlieb?

molly sa...

Min fråga är: när kommer du ut och söndags hänger i hooden? :)

puss