fredag 26 juni 2009

FILLMEUP

Kan ni känna att det kryper så mycket i kroppen att ni inte vet vad ni ska ta er till? Jag har ingen ro i min kropp. Vaknar tidigt på morgonen och kan inte powernapa. Det händer helt enkelt för mycket just nu. Jag känner hur dampen kryper i hela kroppen och bara vill ut. Hoppas det är mycket på jobbet idag så jag får springa av mig. Annars blir det jobbigt för Calle imorgon.

VILKEN HELG JAG HAR FRAMFÖR MIG! Först jobba Laroy ikväll 22-03 sen skynda sig hem och stress sova i 3 timmar. Sen hämtar Calle mig och vi ska iväg på jobb. Min första dag som praktikant börjar imorgon! Sen håller vi på till kvällen, förhoppningsvis får jag en powernap innan jobb kl 22 på Laroy. Sen ska jag upp kl 07 morgonen därpå igen... MEN SEN hörrni. Sen ska jag sova sova sova. Och sola sola sola.

Nu ska jag springa. Puss då.

Inga kommentarer: