söndag 21 juni 2009

LASTHOUSEONTHELEFT

Jag lagade en fantastisk tacos till middag ikväll. Men jag mår för illa för att tänka på mat (så jag lägger upp receptet på min tacosgratäng imorgon istället).


Idag ska jag tipsa er om en film ni inte ska se. Jag mådde på allvar dåligt från början till slut. Den är så äcklig att magen vänder sig. Efter ca 30 minuter in i filmen ville jag stänga av, men jag var så rädd så jag var tvungen att se slutet för att se om de klarar sig. Men om ni vill se en film som gör att ni skakar, mår illa och inte kan tänka på något annat när ni ska lägger er i sängen så fine - se den då. Men jag har varnat er! Detta är nog den absolut vidrigaste filmen jag har sett i hela mitt liv.




G A H.









(Killar. Om ni ska ha en första filmkväll ihop med en tjej så kommer hon garanterat inte vilja åka hem själv efter denna, dock kan jag inte garantera att hon kommer vara sugen på sex.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har inte sett den franska Martyr's gissar jag på...

martinlovesfood sa...

Jag har hört tjeier blir kåta av sånna filmer lol

anton sa...

haha det var faktiskt precis vad jag hade - min första dejt med en tjej. Självklart blev det inget med henne... ;-)