tisdag 16 juni 2009

Svar på era frågor del 1

Anonym sa...

Berätta mer om din praktikplats :)

Hehe, jag vet faktiskt inte så mycket. Jag lovar att återkomma med bilder och information senare. Nästa helg ska jag agera som Scripta på en inspelning!

Radera
Anonym Anonym sa...

Vad är din favorit blomma?

Jag gillar stora blommor. Så länge det är en stor bukett eller stora rosor så är jag hemma.

Radera
Anonym Sarah sa...

Vad synd att det ska behöva vara så. Stör nu den här personen sig så fruktansvärt mycket så får väl han/hon helt enkelt sluta läsa din blogg. Jag tycker iaf att den är jättebra och hittade hit genom Hibbsens blogg. Ha det bra! /Sarah

Tack gulle.

Radera
Anonym Den tjocke konsulten sa...

Jag hade raderat de obehagligaste kommentarerna, det är din blogg, du bestämmer.

Vad är ditt drömjobb? Och om du kan, ett exempel på en person som har ett jobb som är så likt drömjobbet som möjligt?

Ja jo, men om man raderar dem känns det som att de bara kommer bli ännu argare och bara fortsätta? Jag vet inte. Mitt drömjobb i hela världen är väl nog programledare. Adam Alsing verkar ha haft en rolig karriär. Men annars att jobba inom media. Men ett jobb där jag får bestämma, tycka och träffa mycket människor är ett jobb som passar mig med tanke på att jag är väldigt utåtriktad och vädur! Ha.
Radera
Blogger Millan sa...

Idioter!! Jag tror du anar rätt, det e garanterat nån i din närhet. Kolla Ip-nr och spåra den jäveln!

Jag vill veta när du kommer ner till värmen ??

Kram Tiger

Åh. Jag som inte ens träffat Tiger! Men jag siktar faktiskt på denna sommar. Är väldigt sugen. Men detta år en per mogen resa!

Radera
Anonym Anonym sa...

Vilket är ditt favo godis?

Ferraribilar, de sura ''S-märken'' och röda godisar med vita grejer i. De ser ut som flera små rör som sitter ihop. Ska lägga in bilder senare!


Radera
Anonym Anonym sa...

Är du född i Sverige eller i Ryssland ?

Moskva!


Om du inte är född i Sverige hur kommer det sig att Sverige hade turen att du flyttade hit ?

Pappa tyckte inte att det fanns någe pengar att tjäna i fd. Sovjetunionen och eftersom att jag var fyra år hade jag ingenting att säga till om.

Tänk om du hade bloggat i Ryssland på ryska , fan då hade jag inte haft dondasha.blogspot.com som favoritblogg. Hemsk tanke.

Kram.

Hehe, ja det hade varit konstigt. Men vem vet, hade jag bott där kanske jag inte ens hade bloggat! Jag hade säkert varit tvingad att läsa på universitetet till läkare som exakt alla andra i min släkt.

Radera
Anonym Anonym sa...

hur känner du och anna hibbs varandra?


Vi förälskade oss i varandra en svettig natt på Whiteroom, om jag inte minns fel.


Radera
Anonym Anonym sa...

vill bara att du ska veta att din blogg har fått mig att flytta ner till stockholm från norrland...har läst din blogg i snart ett år och jag älskar den...
se upp för en fisherman shot bjudning i slutet på augusti...

LÄGG AV. Sjukt kul. Hör av dig när du är här då, så bjuder jag dig på en välkomstshot!


Radera
Blogger Ida Silén sa...

Vilka är dina 3 bästa egenskaper? (enligt dig själv då förståss..) och vilka är de 3 du vill bättra på en aning? ;)

Oj. Svåraste frågan hittills. Jag tror nog jag är ganska KUL. Det är min starka sida. 3 st är för svårt att svara på Ida. Men sämsta... Hm. Morgontrött, tar åt mig för lätt och hetsar upp mig för lätt. Jag är en riktigt typisk vädur. (Som Anna). Jag har jättelätt för att brusa upp mig, samtidigt som jag skakar av mig och inte ens kommer ihåg varför jag är sur lika snabbt.

Radera
Anonym Åsa sa...

Hej Dasha! Gillar din blogg jättemycket o gillar dina mat-tips!
Fråga: Har du nån pojkvän eller hur ser kärlekslivet ut? :)

Ha det bäst! Kram / Åsa

Åh tack Åsa. Jag har hört från flera att de gillar mina mattips och recept men ni kommenterar sällan på de inläggen så det är svårt att veta faktiskt. Japp, jag har en pojkvän men han är töntig och ''vill inte vara med i din blogg''.

Radera
Anonym Anonym sa...

Riktigt bra blogg! Du är grym!

TACK SNÄLLA!


Radera
Anonym Anonym sa...

Du verkar ha väldigt många killkompisar ; vad är det bästa med det enligt dig?

Tack för en schysst blogg!
Ha en bra helg. /Micke


Killkompisar... Ja alltså det är jävligt raka puckar med killar. Inge skitsnack, väldigt mycket lättare att umgås med än tjejer. Killar är väldigt mycke ''det spelar men ingen roll vart vi äter, vilken film, vilken klubb vi ska på BARA VI GÖR DET NU. JAG ORKAR INTE DISSKUTERA MER MED DIG osv.'' Medans det ofta blir mycket mer komplikationer och disskutioner med tjejer. Jag vet inte helt ärligt, jag har väl bara haft turen att lära känna många bra killar.




puuuuuuuuh. Första delen avklarad. Några följdfrågor? Publicerar resten av frågorna imorgon!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj.. Blev lite chockad över att höra att du har en pojkvän. Får man fråga hur länge ni har varit tillsammans? :)

Dasha Girine sa...

Vi träffades för exakt 6 månader idag! :)

Anonym sa...

har du pojkvän vad gulligt! Hade ingen ingen aning men alltså..du måste skriva lite mer om honom ju!! hit us with some pics!

Den tjocke konsulten sa...

Din kille är one hell of a lucky guy!