söndag 28 juni 2009

THEGIRLNEXTDOOR


Vet ni en sak som får mig att må illa? Killar som super ner små tjejer. Eller tjejer överhuvudtaget. Det är så vidrigt. Hur kan man mata med shots när man ser att hon redan är väldigt full? Eller bara ens erbjuda. Många killar tjatar tom! Det är nog vidrigast. Och när de skrattar åt en för att man tackar nej. Herregud, det är väl bra att man tackar nej?!

Killar, tänk på det här. Tänk på vad som faktiskt kan hända när den här super fulla tjejen stiger ut från nattklubben.


Rätta mig om ni tycker att jag har fel?

Nu är jag så trött att hela min kropp värker. Så nu måste jag sova. Ska ju upp tidigt imorgon med...



3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller absolut med. Det äcklar mig att folk kan vara så sviniga. Och de som tror det är ok vara ett svin när de druckit finns det inte änns ord till. Fy fan

Dasha Girine sa...

TACK.

Anonym sa...

Instämmer helt, men även tjejen har en liten del av ansvaret