onsdag 17 juni 2009

BADHAIRDAY

Vilken jävla skit dag jag har haft. Först får jag veta att människor försöker manipulera andra människor (mig). Sen tar bankomathelvetet mitt kontokort och jag står kvar snopen med 20 kr i plånboken. Sen strular folk och fular sig. Sen ser mitt hår ut som en soppkvast. Jag är så trött på den här dagen så jag vill spy. Och ändå har den precis börjat. Jag ska jobba Laroy nu och sen spela skivor på Spy. Kom gärna förbi och förpesta min dag lite mer.










HEJDÅ.

4 kommentarer:

Anonym sa...

din blogg är så rolig, du verkar verkligen ha humor

Anonym sa...

kan du inte tipsa om lite bra musik

Vickan sa...

Din blogg är grym - du verkar ha sjukt skön humor! Gillar din blogg så pass mycket att jag googlade för att kolla om det kom upp något kul om dig som man inte visste genom bloggen. Hittade en länk till en gammal skunksida där någon skrivit om dig.

Tänkte att om du inte är på bättre humör när du ser denna kommentar så borde du gå in och läsa texten om dig det är oftast oerhört roligt att läsa vad man själv + ens vänner skrev om varandra på den tiden! http://skunk.spray.se/visaskunk.jsp?id=1325704&isAFriend=yes

Dasha Girine sa...

oh. tack snälla söta1