onsdag 3 juni 2009

Jag vill inte prata om det.


JUST DET.

Jag vill inte prata om det. Jag är otroligt tacksam att jag är välsignad med så fina människor runt omkring mig som bryr sig så mycket. Men jag vill inte prata om det. Jag vill inte prata om varför jag drog från stan, jag vill inte prata om vad som hänt jag vill inte prata om vad som SKA hända.

För om jag ska vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte riktigt själv. Och då är det både jobbigt och ledsamt att behöva prata om det.

Som sagt, tack för att ni finns. Men jag vill inte prata om det.

Lyssna på den här istället:

4 kommentarer:

Millan sa...

Hej gumman.

Mailade dig som du skrev, hör av dig om det e nått jag kan svinga mitt trollspö över.

Kram gumman

camilla.hassberg@gmail.com

ps. lägg inte ut detta ;-)

Millan sa...

haha, ja det gick ju bra ;-)

Anonym sa...

tråkigt att en människa som alltid verkar så glad och lycklig mår dåligt. då vet man verkligen att de är illa.. hoppas allt löser sig. du har säkert hört de förr och kommer nog höra de igen, men jag är lika patetisk och säger de också, tiden läker alla sår. och de kommer en dag. jag kan lova dig de :) lycka till Dasha

Anonym sa...

Du gör ju inte annat än pratar om "det".