tisdag 9 juni 2009

Kul lista

1. Hur gammal är du om fem år? Oj. 28...
2. Vem var den sista du träffade? Gotten
3. Hur lång är du? 171
4. Vilken var den senaste film du sett? Började kolla på 'American Gangster' igår men somnade i soffan, annars såg jag 'Barnhemmet' för tredje gången i förrigår.
5. Vem ringde du senast? Anna och skrek: DU MÅSTE GÅ IN PÅ SANNINGENOMBLOGGARNA.BLOGSPOT.COM
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ''Ja men fan vad mysigt! Ring mig när det börjar dra ihop sig då så kommer jag ner och möter dig. Puss gull''
7. Vad är dagens planer? Jag ska äta middag med Michaela.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ah. Jag vet inte. Beror på. Jag är en riktig ''sms-människa''. Vissa dagar tror jag att jag skickar upp till hundra sms... (Lite krydd, kanske. Ha.)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Håller på att skiljas.........
10. När såg du senast din mamma? I onsdags när jag var ledsen.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna.
12. När vaknade du idag? Halv elva.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? WHITEROOM, WHITEROOM, ALE ALE ALE! Haha, nä jag skoja. Jag älskar verkligen stranden. Annars var som helst i solen.
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag tycker plattan är ganska vidrig.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hm. Förhoppningsvis har jag väl några barn, en fantastisk karriär som jag satt på PAUSE och en man som avgudar mig.
17. Vad skrämde dig som barn? Smärta. Jag har alltid haft fruktansvärt låg smärtgräns.
18. Vem fick dig att skratta senast? Anna, när hon vart sur för att jag inte ringt upp henne. Hehe, snoris.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nä. Jag har några ryska barnlåtar uppe på mammas vind tror jag. Om hon inte slängt dem.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag fryser väldigt mycket och sover alltid med två duntäcken.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra.
23. Hur många landskap har du bott i? Hm. Ett par stycken.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, DET kan hända den bästa!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.
26. Är du social? Ooooootroligt social. Speciellt om jag är bakfull. Då bara sprutar det ord ur mig.
27. Vilken är din favoritglass? SVÅRT! Ben&Jerry's Coockie dough, eller Häägen Dazs Caramel någonting. Men annars ät Magnums Temptation Chocklate helt amazing.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ta ett lån och köpa en lägenhet.
29. Tycker du om kinamat? Verkligen.
30. Tycker du om kaffe? Jo. Men inte sådär hysteriskt som alla andra. Blir väldigt pigg av det.
31. Vad dricker du till frukost? Te.
32. Sover du på någon särskild sida? Höger om jag inte sover själv, annars rullar jag nog runt på hela.
33. Kan du spela poker? OM jag kan.
34. Tycker du om att mysa? Klart jag tycker om att mysa. Vad är det för en sorts människa som inte tycker om att mysa?
35. Är du en beroendemänniska? Vad är det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja det gör jag. Flera stycken!
37. Vill du ha barn? Ja, två eller tre.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, ryska och engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Shopping. Men spenderar väldigt mycket pengar på mat.
42. Äger du dyra smycken? Jodå. Några har man väl.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nä. Eller kanske en gång när jag var liten.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? RYSK KORV lite som en salami men den är smal, och hård och tusen gånger godare än någonting ni kan föreställa er i er vildaste fantasi.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ja det är väl fortfarande Mille.
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt blindtarmsärr. I love it.
47. Vad har du för ringsignal? Absolut vanligaste Sony Ericsson signalen. Är det tråkigt av mig?
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror mamma har någon sparkdräkt.
49. Flirtar du mycket? Näh.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Ett hemskt ihopklipp från massa mingelbilder tagna på mig från styreplan.se. Egenltigen lovade jessan mig att hon skulle göra en cool bild åt mig förlängesen. Jag undrar vad som hände. HINT HINT!
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nopp.
53. Vilken var den senaste bok du läste? ''Allt om vädurar''. Hehe, fick av mamma.
54. Läser du dagstidningen? Försöker. Men läser aftonbladet.se och realtid.se.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nä.
56. Dansar du i bilen? Nej, men sjunger. Det gör jag.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Byter alltid. Hoppar mellan kanalerna.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Receptet på bullarna från igår.
59. Vilka personer utmanar du? Jessan, Molly, Anna.

4 kommentarer:

molly sa...

Jag antar utmaningen;)

Dasha Girine sa...

KUL! :)

Jan S sa...

E du 28 år? :P

Dasha sa...

JA OM FEM ÅR! :P