lördag 27 september 2008


Vad gör ni kl sex på morgonen? Jag lyssnar på min favoritlåt just nu och skriver skit till er. Jag har förövrigt inte det minst ont i min fot just nu.
(åååååååååh. jag är SÅ hopplöst kär i honom...)


Och fan vad bra laroy var idag. Det var så bra att jag vill... vill.. jag vill göra något drastiskt. Men inte idag. Idag ska jag sova. Jag ska lyssna på min favorit låt minst två ggr till och sen ska jag sova,´.

Om ni påminner mig ska jag berätta om en kul grej som hände mig i porten idag. Jag gjorde bort mig, som vanligt. Men jag gillar att sjunga. (När jag tror att jag är själv)

Föresten så vet jag att jag skriver många parantecer. ()()()()( <-- såna alltså. Om ''stekaren'' tänkte mobba mig för mina fel stavningar.



puss gull eran dasha 4ever




PS. jag vill inte vara en boll längre

8 kommentarer:

Anonym sa...

Stavas parantes, med S.


/Stekaren

Anonym sa...

Vadå Boll?

Du är bäst!

Puss

Anonym sa...

Shawty wanna thug (thug thug)
bottles in the club (club club)
shawty wanna hump
and ooo i like to touch ya lovely lady lumps

Anonym sa...

HAHAHA!
SNÄLLA "Stekaren", det stavas parEntes. Med e.
En parentes, flera parenteser.

Mycket dåligt.

Anonym sa...

vilken är din favvo låt då?

Dasha Girine sa...

Den som jag har lagt upp? :)

Lil wayne - Lollipop

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=sU78NQtzRGQ tycker den här versionen är bättre

Anonym sa...

ganska gammal låt!!!!!!! laroy va kul på 90 talet. du hänger inte med alls.