måndag 22 september 2008


Så det är sånt här vanliga dödliga gör när de är vakna så här tidigt på morgonen?

Idag vaknade jag 05.30 och kunde inte somna om. Jag somnade iof väldigt tidigt igår but still, halv sex på morgonen?!

Kollade på tre Onetreehill avsnitt och sen messade jag Johan. Han vaknade och föreslog hotellfrukost på Anglais. (Nu förstår jag varför alla har sina tidiga 'möten' på Anglais...)

Johan hade även några gratis biljetter till frukosten. Fråga mig inte varför, för det vet jag inte!

Men vilken härlig början på denna höst dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

är detta en matblogg eller? Berätta något kul istället :P

Anonym sa...

Tro mig, vi vanliga dödliga piper inte iväg och käkar hotellfrukost när vi vaknar på måndagsmorgonen. Vi går till våra tråkiga jobb och jobbjobbjooooooobbar och läser våra mer fria vänners bloggar... Med bittra hälsningar Jessan

Dasha Girine sa...

Haha. Fandå. Jag trodde alla gjorde de.. ;p